UWAGA! Dołącz do nowej grupy Sokółka - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Rekrutacja do Projektu „Edukacja STEAM szansą na lepsze jutro” w Sokółce

Gabriela Kabelis

Gabriela Kabelis


Burmistrz Sokółki oraz Dyrektor Przedszkola nr 3 ogłosili rozpoczęcie rekrutacji uczestników do nowego projektu edukacyjnego. Inicjatywa nosi nazwę „Edukacja STEAM szansą na lepsze jutro” i skierowana jest do dzieci, nauczycieli oraz rodziców związanych z przedszkolem. Projekt ma na celu wsparcie wszechstronnego rozwoju 125 dzieci oraz podniesienie kompetencji nauczycieli. Realizowane działania mają przyczynić się do wyrównywania szans edukacyjnych oraz rozwijania umiejętności dzieci w warunkach nowoczesnej gospodarki.

Projekt, który będzie realizowany w okresie od 1 września 2025 roku do 31 sierpnia 2026 roku, ma na celu wzbogacenie oferty edukacyjnej Przedszkola nr 3 poprzez organizację zajęć dodatkowych, wycieczek oraz warsztatów. Łączna wartość przedsięwzięcia wynosi 292 298,74 zł, z czego znaczną część, bo 248 453,92 zł, stanowi wkład Funduszy Europejskich. Taki zakres finansowania umożliwia realizację różnorodnych działań dostosowanych do indywidualnych potrzeb dzieci oraz wsparcie dla nauczycieli i rodziców.

W ramach projektu przewidziano szereg różnorodnych aktywności, które obejmują zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe, takie jak „Mały budowniczy” czy „Moje otoczenie – pełne zrozumienie”. Ponadto, zajęcia mają na celu integrację sensoryczną oraz wsparcie logopedyczne dla dzieci z zdiagnozowanymi deficytami. Szczególne znaczenie będą miały również warsztaty dla rodziców, w trakcie których będą oni mogli zdobyć umiejętności niezbędne do wspierania rozwoju swoich dzieci. Projekt stawia na rozwój nie tylko najmłodszych uczestników, ale także nauczycieli, którzy poprzez uczestnictwo w szkoleniach będą mogli lepiej wspierać dzieci w ich edukacyjnej drodze.

Źródło: Urząd Miasta Sokółka


Oceń: Rekrutacja do Projektu „Edukacja STEAM szansą na lepsze jutro” w Sokółce

Średnia ocena:4.89 Liczba ocen:24


Zobacz Także